Friday, January 12, 2007

You See!!!!

I told you I was a scatterbrain!

I forgot to say:
It snowed! The entire world looked like a beautiful sparkling heaven this morning. Every tree's tiny branch was covered in crystal. It was perfection.

also, every day I get two emails, one from the new york times and one from bluefly and none whatsoever from hervé. and I have no idea what i expected or why this suprising me but it does. To be truthfull I miss him terribly.

ok that's all, I think. I'm sure I am forgotten other things. I am really terrible.

bisous!

ton Linotte

1 comment:

Anonymous said...

Ok These are my appologise for a girl who never made me feel as good as any other woman in the world. I want that all the earth knew this, I'm the one who don't try or just beleive that she could so much good things to me. I had to appologize this woman that instead of let her go in a bad way and don't even think for herself and prefer to think for the way that the other could have pleasure to leave. I am this french guy that don't even write a mail, Dera I'm so sorry, je ne peux pas revenir en arriére et être présent dans ces moments douloureux, j'en ai oublié ce que tu avais fait pour moi, je ne peux que me flageller de ce que j'ai pu te faire endurer. Aucun de ces mots peut excuser mes actes, mon seul souhait à présent est de te voir sourrire de nouveau, voir ce visage d'ange si épanoui, si rayonnant. Te voir joyeuse est le plus beau des cadeaux, c'est ce que je désire le plus pour toi, je ne t'aurais pas rendu heureuse je suis bien trop volage et trop phobique hahahahah pour reprendre tes termes, ce matin à ton réveil tu auras un message qui t'annoncera de regarder ton blog, j'y ai laisser mon empreinte, de plus je vais faire de mon mieux pour te donner de mes nouvelles, afin que ta journée commence des plus belles
Et la culture des cafés je te la remontrerai si tu le désires, j'ai lu quasiement tout ton blog j'ai tant à me faire pardonner et à rattraper, je fus égoiste et d'ailleurs comme le dit mon jeune frére, dans la vie il ne faut pas croire que tout arrive sans aucune raison, une leçon est en toute chose. J'ai eu mes leçons et beaucoup d'autres sont à venir, mais grâce à toi j'ai connu ce qu'était la dévotion pour quelqu'un. Merci encore belle Debra.Jack